קמפיין פרסומת NIKA

אתגרים:

אתגר מרכזי: הצגת יתרונות המוצר תוך יצירת עניין והעלאת מודעות בקרב קהל היעד

יצירת תנועה לאתר: המרת מכירות ללקוחות קצה – (B2C) קבלת לידים "מפיצים" עסקיים המעוניינים לבצע פעילות מכירה והפצת מוצרי המותג – (B2B)

תוצאות:
  • קמפיין המותג צבר כ – 1.5 מיליון צפיות.
  • גידול מכירות האתר: 600%
  • גידול מכירות חנות "אופליין": 120%
  • גידול איתור מפיצים: 450%
  • גידול סל ממוצע באתר וחניות: 45%
חלוקת משימות בין מחלקות "סיילוגרף":

1. תוכנית עבודה:
זיקוק המשימה על ידי מנהל בכיר מטעם "סיילוגרף" ואישור המנכ"ל, התחלנו את תהליך העבודה לצד מנטור אשר מלווה את הפרויקט מא' עד ת' ובתקשורת שוטפת עם הבעלים.

 

2. מחלקת מחקר "סיילוגרף":
מחלקה ייעודית זו מבצעת מחקר מקיף על קהל היעד, עלויות שיווק, הזדמנויות שיווקיות ומחקר מתחרים על מנת להציב יעדים ותקציב למימוש המהלך.

 

3. מחלקת אסטרטגיה:
המחלקה האסטרטגית קיבלה את נתוני המחקר, בנתה מהלך אסטרטגי
מותאם המבוסס על תקציב ויעדים שנתיים ומסרה את תוכנית העבודה
למחלקות השונות.

 

4. מחלקת מיתוג ושפת המותג:
מחלקת מיתוג ושפה קיבלה את האסטרטגיה והמחקר. יצרה מיתוג ושפה לכיבוש המהלך השיווקי “Unbreakable Like You”

 

5. מחלקת הפקה:
מחלקת ההפקה יצרה את החומרים הנדרשים למטרת ביצוע מהלך שיווקי:

 

סיילוגרף קריאייטיב:
המחלקה זיהתה את טרנד "ריקוד מול מצלמה" בשנת 2019 טרם
כניסתו של ה – TIKTOK. נבנה תסריט מלא סביב יצירת פרסומת וידאו
המציגה בחורה המדגישה את התכונות ותועלות המוצר הכל כך ייחודיים
באמצעות ריקוד.

 

סיילגורף ארט ועיצוב:
המחלקות עבדו בצמוד לספר המותג, כולל בחירת הדוגמנית "XXX"
שהיתה המתאימה ביותר להוביל את הקמפיין ולעמוד בראש המותג. על
מנת לייצר אווירה בינלאומית, סגרנו לוקיישן מתאים בתחנת הרכבת
בראשון לציון.

 

מחלקת צילום וידאו ועריכה:
ניהול יום צילומים בצמוד לתקציב והתסריט.

 

6. סיילגורף ניהול פרסום ומדיה:
מחלקת ניהול המדיה בונה טקטיקות פרסום בהתאם לקו האסטרטגי
ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש.


המחלקה מעבירה את המשימות והצרכים הנדרשים למחלקת הפקה
(צורכי וידאו, תמונות, גרפיקה ועוד).


מחלקת המדיה ניהלה את הקמפיינים בהתאם לעמידה ביעדים האסטרטגיים והטקטיים תוך דאגה לאופטימיזציה שבועית של יחסי המרה והורדת מחיר customer acquisition cost CAC עלויות גיוס לקוח, בהצלחה רבה!

 

7. סיילוגרף מחלקת תוכן:
מחלקת התוכן פיתחה תוכן שיווקי רלוונטי לקהל היעד- בלוגים ופרסומי
יח"צ בממשק עם מחלקת מדיה ובשילוב SEO.

 

8. סיילגורף טכנולוגיה :
מחלקת IT בנתה אתר ודפי מכירה ייעודים לקמפיינים ודאגה
לאופטימיזציה שבועית של יחסי ההמרה Conversion Rate.

 

9. סיילוגרף דאטה ניהול מכירות:
מחלקת DATA ומכירות שומרת על יחסי רווחיות ושליטה על המערכת
הפיננסית לכל אורך כל המהלך.