עלי דפנה חנות פרחים

אתגרים:

אתגר מרכזי: הגדלת נתח שוק בקטגוריה (שוק תחרותי).

אתגר משני: פיתוח מנגנוני צמיחה חדשים, כניסה לדיגיטל והתייעלות תפעולית.

 
 

 

 

תוצאות:
  • המותג נחשף מעל ל – 2 מיליון אנשים חדשים.
  • גידול מכירות און ליין / אוף ליין של כ – 75%.
  • הגדלת סל קניה ממוצע ב 30%.
  • התייעלות מדדי תפעול 35%.
 
 

 

 

חלוקת משימות בין מחלקות "סיילוגרף":

1. תוכנית עבודה:
זיקוק המשימה על ידי מנהל בכיר מטעם "סיילוגרף" ואישור המנכ"ל, התחלנו את תהליך העבודה לצד מנטור אשר מלווה את הפרויקט מא' עד ת' ובתקשורת שוטפת עם הבעלים.

 

2. מחלקת מחקר סיילוגרף:
מחלקה ייעודית זו מבצעת מחקר מקיף על קהל היעד, עלויות שיווק, הזדמנויות שיווקיות ומחקר מתחרים על מנת להציב יעדים ותקציב למימוש המהלך.

 

3. מחלקת אסטרטגיה:
המחלקה האסטרטגית קיבלה את נתוני המחקר, בנתה מהלך אסטרטגי מותאם המבוסס על תקציב ויעדים שנתיים ומסרה את תוכנית העבודה למחלקות השונות.

 

4. מחלקת מיתוג ושפת המותג:
מחלקת מיתוג ושפה קיבלה את האסטרטגיה והמחקר, יצרה את המיתוג בספר מותג במטרה לתקשר את חזות המותג בדפוס וכל הערוצים הדיגיטליים.
המחלקה יצרה שפה Rebranding (ריברנדינג).

 

5. מחלקת הפקה:
מחלקת ההפקה יצרה את החומרים הנדרשים למטרת ביצוע מהלך שיווקי:

סיילוגרף קריאייטיב:
המחלקה בנתה את שפה המותג על מנת להציג את המוצר בצמוד לצרכים האסטרטגים.

סיילגורף ארט ועיצוב:
המחלקות שילבו את האלמנטים המרכזיים בצמוד לספר המותג בכל מקטע וצילום וידאו בימי הפקה.

מחלקת צילום וידאו ועריכה:
ניהול יום צילומים בצמוד לתקציב ותסריטים כולל צילום של מעל 200 מוצרים לשימוש בבניית האתר.

 

6. סיילגורף ניהול פרסום ומדיה:
מחלקת ניהול המדיה בונה טקטיקות פרסום בהתאם לקו האסטרטגי ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש. 

המחלקה מעבירה את המשימות והצרכים הנדרשים למחלקת הפקה (צורכי וידאו, תמונות, גרפיקה ועוד).

מחלקת המדיה ניהלה את הקמפיינים בהתאם לעמידה ביעדים האסטרטגיים והטקטיים תוך דאגה לאופטימיזציה שבועית של יחסי המרה והורדת מחיר customer acquisition cost CAC עלויות גיוס לקוח, בהצלחה רבה. 

 

7. סיילוגרף מחלקת תוכן:
מחלקת התוכן פיתחה תוכן שיווקי רלוונטי לקהל היעד- בלוגים ופרסומי יח"צ בממשק עם מחלקת מדיה ובשילוב SEO.

 

8. סיילגורף טכנולוגיה :
מחלקת IT בנתה אתר הכולל 200 מוצרים ודפי מכירה ייעודים לקמפיינים ודאגה לאופטימיזציה שבועית של יחסי ההמרה Conversion Rate.

 

9. סיילוגרף דאטה ניהול מכירות:
מחלקת DATA שומרת על יחסי רווחיות ושליטה על המערכת הפיננסית לאורך כל המהלך. 

מעלה תוכנית עדכון למתכנתים על מנת ליצור עדכונים ועיצובים חדשים באתר שיובילו ליחס המרה משתפר מדי שבוע. 

במקביל מחלקת המכירות בנתה תסריטי שיחה כדי לשפר את המכירות גם בשיחות טלפונית שהתקבלו מתוך הקמפיין השיווקי להגדלת סלי הקניה הממוצעים בגישה של מוצרים משלמים להעצמת החוויה.