המרכז לעיסוי תאילנדי

אתגרים:

אתגר מרכזי: להפוך לשחקן מרכזי ומוביל בקטגוריה.

אתגר משני: הרחבת קו מיתוג תוך שמירה על הדנ"א העסקי.

תוצאות:
  • כיבוש 30 מילות מפתח מובילות במנוע חיפוש (גוגל).
  • כיבוש יעדים עסקיים וגידול של כ – 120% במחזור מכירות.
  • עלייה במדד מעורבות של כ – 560% ברשתות חברתיות.
  • גידול של כ – 100% מצטרפים חדשים למועדון הלקוחות וגידול לקוחות חוזרים.
חלוקת משימות בין מחלקות "סיילוגרף":

1. תוכנית עבודה:

זיקוק המשימה על ידי מנהל בכיר מטעם "סיילוגרף" ואישור המנכ"ל, התחלנו את תהליך העבודה לצד מנטור אשר מלווה את הפרויקט מא' עד ת' ובתקשורת שוטפת עם הבעלים.

 

2. מחלקת מחקר סיילוגרף:

מחלקה ייעודית זו מבצעת מחקר מקיף על קהל היעד, עלויות שיווק, הזדמנויות שיווקיות ומחקר מתחרים על מנת להציב יעדים ותקציב למימוש המהלך.

 

3. מחלקת אסטרטגיה:

המחלקה האסטרטגית קיבלה את נתוני המחקר, בנתה מהלך אסטרטגי מותאם המבוסס על תקציב ויעדים שנתיים ומסרה את תוכנית העבודה למחלקות השונות.

 

4. מחלקת מיתוג ושפת המותג:

מחלקת מיתוג ושפה קיבלה את האסטרטגיה והמחקר, יצרה את המיתוג בספר מותג במטרה לתקשר את חזות המותג בדפוס וכל הערוצים הדיגיטליים.
המחלקה יצרה את השפה "המרכז לעיסוי תאילנדי"

 

5. מחלקת הפקה:

מחלקת ההפקה יצרה את החומרים הנדרשים למטרת ביצוע מהלך שיווקי:

סיילוגרף קריאייטיב:
המחלקה יצרה תסריטים לסרטוני תדמית ותמונות סטילס תוך כדי שמירה על הדנ"א העסקי.

סיילגורף ארט ועיצוב:
המחלקות שילבו את האלמנטים המרכזיים בצמוד לספר המותג בכל מקטע וצילום וידאו בימי הפקה.

מחלקת צילום וידאו ועריכה:
ניהול יום צילומים בצמוד לתקציב ותסריטים.

 

6. סיילגורף ניהול פרסום ומדיה:

מחלקת ניהול המדיה בונה טקטיקות פרסום בהתאם לקו האסטרטגי ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש. 

המחלקה מעבירה את המשימות והצרכים הנדרשים למחלקת הפקה (צורכי וידאו, תמונות, גרפיקה ועוד).

מחלקת המדיה ניהלה את הקמפיינים בהתאם לעמידה ביעדים האסטרטגיים והטקטיים תוך דאגה לאופטימיזציה שבועית של יחסי המרה והורדת מחיר customer acquisition cost CAC עלויות גיוס לקוח, בהצלחה רבה. 

כאשר פוקס עליון הוא על פיתוח יכולות SEO אורגניות ושליטה במילות החיפוש בקטגוריה.

 

7. סיילוגרף מחלקת תוכן:

מחלקת התוכן פיתחה תוכן שיווקי רלוונטי לקהל היעד- בלוגים ופרסומי יח"צ בממשק עם מחלקת מדיה ובשילוב SEO.

 

8. סיילגורף טכנולוגיה :

מחלקת IT בנתה אתר ודפי מכירה ייעודים לקמפיינים ודאגה לאופטימיזציה שבועית של יחסי ההמרה Conversion Rate ליצירת לידים.

 

9. סיילוגרף דאטה ניהול מכירות:

מחלקת DATA שומרת על יחסי רווחיות ושליטה על המערכת הפיננסית לאורך כל המהלך. 

מעלה תוכנית עדכון למתכנתים על מנת ליצור עדכונים ועיצובים חדשים באתר שיובילו ליחס המרה משתפר מדי שבוע בכל עולם קמפיין הלידים. 

במקביל מחלקת המכירות בנתה תסריטי שיחה כדי לשפר את המכירות גם בשיחות טלפונית שהתקבלו מתוך הקמפיין השיווקי להגדלת סלי הקניה הממוצעים בגישה של מוצרים משלמים להעצמת החוויה.