עסקים בשיטת סיילוגרף

שיפוצים

ניהול עסק שיפוץ ובנייה דורש צרכים ושיקולים שונים.

אתגרים צפויים

תחרות גבוהה – ענף הבנייה הוא תחרותי ביותר, עם הרבה שחקנים מבוססים בשוק. מצטרפים חדשים חייבים למצוא דרך לבדל את עצמם מהמתחרים ולמשוך לקוחות.

כוח אדם והכשרה – מציאת כוח אדם מיומן יכולה להיות מאתגרת, המחסור בבעלי מקצוע מיומנים עלול להוביל לשכר גבוה יותר ולעיכובים בסיום פרויקטים.

ניהול צמיחה – ככל שעסק בנייה גדל, ניהול משאבים, אנשים ופרויקטים יכול להיות מורכב יותר ויותר. בעלי עסקים חייבים להיות מוכנים להרחיב את פעילותם ולנהל את הצמיחה ביעילות.

שיווק וקידום – קידום העסק ומשיכת לקוחות חדשים יכולים להיות מאתגרים, במיוחד אם יש תקציב שיווק מוגבל.

בלטמי"ם – משימות יום יומיות שמגיעות באופן מפתיע ואין מי שיכול לטפל בהם חוץ מהבעלים גורמות למשימות קריטיות אסטרטגיות טקטיות להידחות ולא מטופלת בזמן.

הנה כמה צרכים מרכזיים:

  • כוח אדם מיומן ומנוסה, כולל קבלנים, נגרים, אינסטלטורים וחשמלאים, חיוני לניהול עסק שיפוצים.
  • היתרים ורישיונות הנדרשים כדי להפעיל את העסק באופן חוקי.
  • ביטוח: עבודות שיפוץ עשויות להיות מסוכנות, ולכן כיסוי ביטוחי חיוני כדי להגן מפני נזקי רכוש או פציעה אישית
  • אתר תדמית מקצועי הכרחי כדי להציג את העבודה, השירותים והמחירים.
  • ביסוס נוכחות מקוונת חזקה באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית, ביקורות מקוונו

מה אנחנו עושים?

סיילוגרף בנתה את החברה סביב הצרכים של העסקים הקטנים.
המטרה לעזור לבעלים לא רק לקבל ייעוץ אלא גם ליישם את המהליכים שנקבעו (תחת המתודלוגיה של סיילוגרף).
הדבר הזה שאנו מנהלים, יוצר לבעלים זמן פנוי לארגן, לסדר ולנהל את העסק והפעולות הקריטיות לבניית העסק וצמיחה עסקית.
במילים אחרות: להבדיל בין עיקר לטפל ואת העיקר לתפעל!
אנו עובדים על הנקודות שלא מטופלות מספיק טוב כמו גרפיקה, בניית אתרים, ניהול תוכן, ניהול פלטפורמות שיווקיות, יועץ וניתוח פיננסים ומבצעים זאת עבור העסק ויחד איתו.

מה יוצא לי מזה?

  • שליטה על הביצועים העסקיים.
  • מיקוד גבוה על המהלכים הדורשים כדי להוביל שינוי וצמיחה.
  • יכולת תגובה לכל אתגר עסקי ברמה המידית ללא הצורך לחפש פתרונות במיקור חוץ או בעובדים בעסקה ישירה.
  • סביבה ניהול מקצועית יחד עם אנשי מקצוע כדי לקבל החלטות איכות (ולא להרגיש בדידות בצמרת).
  • יכולות פרסום קריאייטיב, הפקה, עריכה, וניהול קניית מדיה משופרות במסגרת תקציבים קטנים שבדרך כלל מקשים על ניהול השיווק.
  • יכולת ניתוח דוחות כספיים ומעקב צמוד על הביצועים העסקיים.
  • יכולות עובדה מסחרית מחודש לחודש ושיפור מתמיד כדי להכניס את העסק למצב של שיפור וצמיחה באופן מנוהל ואחראי ולא מתוך תחושות בטן ולסמוך על המזל.

בעל עסק שיפוצים גם לך מגיע

יכולות

של מותג על

במחיר של עובד אחד!

שיווק? מכירות? אנחנו 
מספקים דרך חדשנית לגדול

בעל עסק שיפוצים כמה היית צריך לשלם על 9 מחלקות?

*סה"כ מחיר השוק: 21,800 ש"ח

במציאות, עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים כאלה מידי חודש