בדקה אחת על צוות מחקר ופיתוח

"בסקאלה של 1 עד 10, תזוזה קטנה מ 1 ל 2, היא קפיצה ענקית של 100%"

סיילוגרף

התמחות המחלקה ובעל התפקיד בסיילוגרף:

רכז מחקר ופיתוח מועסק בסיילוגרף במחלקת מחקר ופיתוח.

צוות זה מורכב מחוקרי שוק ייעודיים המומחים בניתוח התנהגות צרכנים. 

תפקידו של הצוות לנתח לעומק טרנדים, מגמות ושימושים במוצרים ושירותים כדי לבסס המלצות לטווח ארוך/בינוני. המלצות אלו ניתנות עבור שיפורים, עדכונים, שדרוגים ו/או הסרה של מוצרים ושירותים כדי לנצח את התחרות תוך התחשבות במשאבים הקיימים ויכולות המימוש העסקיות. 

יכולות מחקר ופיתוח, יכולות להפוך מוצר או שירות במהלך מחזור חייו מנטוש, ללהיט, לאחד שמשנה את המציאות העסקית. 

היא יכולה להפוך שנה גרועה לשנה מוצלחת. 

אבל חשוב לזכור, יכולות מחקר ופיתוח הן רק המלצות – הרי צריך צוות שיכול להוציא אותן אל הפועל וליישם אותן בהצלחה.

חשבו על זה!

כמה כיף שיש לכם בצוות רכז מחקר ופיתוח ייעודי, מומחה ומקצועי שזהו כל תפקידו. השינוי האדיר כאן הוא שאיש מקצוע זה הוא רק חבר צוות 1 מתוך 9, אשר יושבים כולם סביב אותו השולחן.

מיקוד התפקיד כחלק מהצוות השלם:

צוות זה בונה ומסייע, לבעלים / למנכ"ל ולשאר חברי הצוות הנוכחים בשולחן, לבנות את הרעיון הבא. את הדבר שיכול לסייע לעסק לגבור על התחרות, ליצור בידול ויתרון תחרותי, תחת מגבלות המשאבים והיכולות העסקיות בהתאמה. 

שימוש בניתוח מוצרים ושירותים בדוחות טרנדים וניתוח מגמות מהארץ ומהעולם, מעניק לצוות את היכולת להציע אפשרויות יישום אקטואליות (אסטרטגיות טקטיות) בהתאמה לחזון, כאשר נלקח מגוון רחב של משתנים חוץ ופנים ארגוניים ביישום ההמלצות.

רכז מחקר ופיתוח אצלך בעסק בחלק מצוות משימה בן 9 עובדים. כולם סביב שולחן אחד, בדיוק כמו בכל מותג על.

פעולות מרכזיות בצוות:

ניתוח מגמות וטרנדים בעולם "דוח חדשנות"

בחינת יכולות יישום והתאמות למשאבי העסק

בניית תקציב ויעדי הצלחה למהלך

אני סקרן!

סיילוגרף צרו איתי קשר בבקשה :)