עסקים בשיטת סיילוגרף

חנות פרחים

ניהול חנות פרחים דורשת מספר אלמנטים ויכולות על מנת לשלוט בעסק ולהיות רווחיים.
ניהול הזירה הדיגיטלית לרבות בניית אתר הזמנות, ניהול מדיות חברתיות וניהול שיווק הקמפיינים בשוק תחרותי וצפוף.

אתגרים צפויים

ריבוי המשימות – כמות עצומה של משימות אסטרטגיות וטקטיות כמו איכות המוצר, קנייניות, פיתוח עסקי, פיתוח יכולות הפצה ומשימות טכניות כגון: שיווק, פרסום וניהול מערכות יכולות להוביל לאיבוד שליטה.

ניהול לוגיסטי – ניהול נושאים תפעוליים, לרבות ניהול מלאי, עיבוד הזמנות, לוגיסטיקת משלוחים ושירות לקוחות. הבטחת פעילות חלקה יכולה להיות מאתגרת, במיוחד בעונות השיא שיכולות לגרום לתזרים מזומנים לא אחיד, מה שמקשה על תכנון המלאי ואיוש עובדים.

ניהול הדיגיטל – ניהול נכון של קמפיין בכל הפלטפורמות או בניית אתר ודאגה לכך של כל הכלים האנליטים מותקנים היטב. שיווק אפקטיבי חיוני למשיכת לקוחות ושימורם, אך יכול להוות אתגר להגיע לקהל הנכון ולהתבלט בשוק צפוף.

תחרות – שוק הפרחים יכול להיות תחרותי ביותר, עם הרבה שחקנים קטנים וגדולים שמתחרים על הלקוחות. זה יכול להקשות על התבלטות ולמשוך לקוחות.

תמחור – תמחור יכול להוות אתגר, מכיוון שלעתים קרובות לקוחות רגישים למחיר ועשויים להשוות מחירים בין חנויות פרחים שונות. זה יכול להקשות על שמירה על שולי רווח.

בלטמי"ם – משימות יום יומיות שמגיעות באופן מפתיע ואין מי שיכול לטפל בהם חוץ מהבעלים גורמות למשימות קריטיות אסטרטגיות טקטיות להידחות ולא מטופלת בזמן.

מה אנחנו עושים?

סיילוגרף בנתה את החברה סביב הצרכים של העסקים הקטנים.
המטרה לעזור לבעלים לא רק לקבל ייעוץ אלא גם ליישם את המהליכים שנקבעו (תחת המתודלוגיה של סיילוגרף).
הדבר הזה שאנו מנהלים, יוצר לבעלים זמן פנוי לארגן, לסדר ולנהל את העסק והפעולות הקריטיות לבניית העסק וצמיחה עסקית.
במילים אחרות: להבדיל בין עיקר לטפל ואת העיקר לתפעל!

אנו עובדים על הנקודות שלא מטופלות מספיק טוב כמו גרפיקה, בניית אתרים, ניהול תוכן, ניהול פלטפורמות שיווקיות, יועץ וניתוח פיננסים ומבצעים זאת עבור העסק ויחד איתו.

מה יוצא לי מזה?

  • שליטה על הביצועים העסקיים.
  • מיקוד גבוה על המהלכים הדורשים כדי להוביל שינוי וצמיחה.
  • יכולת תגובה לכל אתגר עסקי ברמה המידית ללא הצורך לחפש פתרונות במיקור חוץ או בעובדים בעסקה ישירה.
  • סביבה ניהול מקצועית יחד עם אנשי מקצוע כדי לקבל החלטות איכות (ולא להרגיש בדידות בצמרת).
  • יכולות פרסום קריאייטיב, הפקה, עריכה, וניהול קניית מדיה משופרות במסגרת תקציבים קטנים שבדרך כלל מקשים על ניהול השיווק.
  • יכולת ניתוח דוחות כספיים ומעקב צמוד על הביצועים העסקיים.
  • יכולות עובדה מסחרית מחודש לחודש ושיפור מתמיד כדי להכניס את העסק למצב של שיפור וצמיחה באופן מנוהל ואחראי ולא מתוך תחושות בטן ולסמוך על המזל.

בעל עסק חנות פרחים גם לך מגיע

יכולות

של מותג על

במחיר של עובד אחד!

שיווק? מכירות? אנחנו 
מספקים דרך חדשנית לגדול

בעל עסק חנות פרחים כמה היית צריך לשלם על 9 מחלקות?

*סה"כ מחיר השוק: 21,800 ש"ח

במציאות, עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים כאלה מידי חודש