"לכל מותג על קיימת מחלקת גיוס והכשרת כ"א, המסתמכת על המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה לאתר עובדים ולהכשירם באופן שבו הם יהפכו לחלק מהדנ"א של העסק, וידעו לתקשר את ערכי הארגון בסטנדרט הגבוה ביותר, על בסיס האסטרטגיה. מחלקה זו יודעת לגייס, לאמן ולהכשיר את אנשי השירות, התמיכה והמכירות, ולגרום לצוות כ"א לתת ללקוח חוויה אישית, זכירה וייחודית מחלקה זו מסייעת לעסק ליצר חוויה ייחודית בנקודת המפגש עם הלקוח (דרך צ'אט, טלפון, מייל או מפגש פיזי), יודעת למדוד תפוקות כ"א ויעילות ולייצר חוויה בכל מפגש בעולמות offline and online. לא משנה מה המחזור שלך, אם תפספס את השלב זה, או לא תשקיע בו משאבים הדרושים, העסק שלך ינוהל על בסיס כיבוי שרפות, תחלופת עובדים גבוה, רמת שירות ירודה וחוסר יכולת למקסם תהליכי מכר ובכך לערער את היציבות העסקית. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברות כוח אדם והדרכה חיצוניות מפספסות פעמים רבות, כי הן לא חיות ונושמות 24 שעות את העסק. לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית."
מחלקת ניהול גיוס והכשרת כ"א מבססת את פעילותה על סמך המחלקות הקודמות. מחלקה זו תסייע / תבנה עברוך את הדנ"א בעולם התקשורת הפיזית מול הצרכנים. פיתוח טכניקות מתקדמות לתקשורת המותג בעולמות השירות התמיכה והמכירות, שימוש בתסריטי שיחה והדרכה ועד הקמה מאפס, של מוקד ייעודי בארץ ובחו"ל. מחלקה זו דואגת למדוד את התפוקה של כ"א במדדים איכותיים וכמותיים וכך דואגת לאחידות, סדר וארגון שיוצר יתרונות ערך עצומים לעסק, תוך עליה תמידית בתוצאות המכר.