"בכל מותג על קיימת מחלקת מחקר ופיתוח מוצרים / שירותים. תפקיד המחלקה הוא לבחון לעומק את שלל המוצרים והשירותים המוצעים על ידי העסק/ החברה ולדאוג לבחון אותם בהתאם לקו האסטרטגי העסקי ומידת הרלוונטיות שלהם לקהל היעד. המחלקה מסתמכת על דוחות המחלקות הקודמת. כך הבעלים יוכל לקבלת החלטות קריטיות בתחום המוצרים והשירותים האם לשמר, לשדרג, להסיר או להוסיף ולפתח מוצר / שירות מסוים ולקבל דרך ליישום ההחלטות אילו.
לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, מוצרי/ שירותי הליבה שלך יהפכו ללא רלוונטיים ואתה מסכן את המודל העסקי.
מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברה חיצונית טובה ככל שתהיה, מפספסת פעמים רבות כי היא לא חייה ונושמת 24 שעות את העסק
לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולות ליבה פנימית.
המחלקה מבצעת מחקרים, שאלונים ותצפיות יחד עם הבעלים /המנכ"ל, היא מסתמכת על ממצאים של המחלקות הקודמות ובוחנת את מגוון המוצרים / השירותים של העסק בהתאמה לקו האסטרטגי. על סמך אילו מגישה היא דו"ח שמציג המלצות כגון: נראות האריזה, פיתוח חווית משתמש, רווחיות, חיזוי עוד. מחלקה זו מנתחת לעומק את סל המוצרים/ השירותים הקיימים או העתידים ומגבשת המלצותיה להחלטת הבעלים / המנכ"ל האם לשמר, לשדרג, להסיר או להוסיף ולפתח מוצר / שירות מסוים כדי להפוך לרלוונטי ביותר לקהל המטרה. החלטות אילו הן אילו שיהפכו את העסק לצומח במהירות ובלתי מנוצח..