ניהול משרד עורכי דין כרוך במתן מענה לצרכי הלקוחות בנושאים משפטיים שונים. כדי לנהל משרד עורכי דין מצליח, ישנם צרכים מסוימים שחייבים להיענות גם אופליין וגם בדיגיטל.
אתגרים צפויים
פתיחת עסק עריכת דין יכולה להיות משימה מאתגרת, שכן יש כמה מכשולים שיש להתגבר עליהם כדי לבסס פרקטיקה מוצלחת. להלן כמה מהאתגרים הנפוצים העומדים בפני אנשים שפותחים עסק בעריכת דין:
הקמת מאגר לקוחות – בניית מאגר לקוחות היא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבור עסק חדש בעריכת דין. נדרש זמן ומאמץ כדי לבסס מוניטין ולרכוש את אמון הלקוחות הפוטנציאליים.
ניהול כספים – פתיחת עסק עריכת דין דורשת השקעה משמעותית של זמן וכסף. חשוב שתהיה תוכנית פיננסית ותקציב תקינים לניהול ההוצאות עד שהעסק יהפוך לרווחי.
עמידה בדרישות החוק – פתיחת עסק עריכת דין מחייבת עמידה בדרישות החוק כגון רישום העסק, קבלת רישיונות נחוצים ועמידה בהתחייבויות משפטיות אחרות.
תחרות – למשרדי עורכי דין מבוססים יש לרוב קהל לקוחות נאמן ומוניטין של מתן שירותים משפטיים איכותיים.
ניהול הדיגיטל – ניהול נכון של קמפיין בכל הפלטפורמות או בניית אתר ודאגה לכך של כל הכלים האנליטים מותקנים היטב. שיווק אפקטיבי חיוני למשיכת לקוחות ושימורם, אך יכול להוות אתגר להגיע לקהל הנכון ולהתבלט בשוק צפוף.
ריבוי משימות – ניהול עומס עבודה וזמן בצורה יעילה על מנת להבטיח את המענה לצרכי הלקוחות תוך כדי עבודה להגדלת העסק.
איזון בין עבודה משפטית וניהול עסקי – פתיחת עסק עריכת דין כרוכה בניהול הן את העבודה המשפטית והן בהיבטים העסקיים של הפרקטיקה. זה יכול להיות מאתגר עבור עורכי דין שאולי אין להם ניסיון בניהול עסקים.
בלטמי"ם – משימות יום יומיות שמגיעות באופן מפתיע ואין מי שיכול לטפל בהם חוץ מהבעלים גורמות למשימות קריטיות אסטרטגיות טקטיות להידחות ולא מטופלת בזמן.
הנה כמה צרכים מרכזיים:
אתר אינטרנט המספק מידע על משרד, שירותיו ופרטי התקשרות.
מערכת ניהול לקוחות CRM לארגון נתוני לקוחות, חיובים וקביעת פגישות.
כלי שיווק דיגיטליים כגון שיווק בדוא"ל, קמפיינים ומדיה חברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
מה אנחנו עושים?
סיילוגרף בנתה את החברה סביב הצרכים של העסקים הקטנים.
המטרה לעזור לבעלים לא רק לקבל ייעוץ אלא גם ליישם את המהליכים שנקבעו (תחת המתודלוגיה של סיילוגרף).
הדבר הזה שאנו מנהלים, יוצר לבעלים זמן פנוי לארגן, לסדר ולנהל את העסק והפעולות הקריטיות לבניית העסק וצמיחה עסקית.
במילים אחרות: להבדיל בין עיקר לטפל ואת העיקר לתפעל!
אנו עובדים על הנקודות שלא מטופלות מספיק טוב כמו גרפיקה, בניית אתרים, ניהול תוכן, ניהול פלטפורמות שיווקיות, יועץ וניתוח פיננסים ומבצעים זאת עבור העסק ויחד איתו.
מה יוצא לי מזה?
שליטה על הביצועים העסקיים.
מיקוד גבוה על המהלכים הדורשים כדי להוביל שינוי וצמיחה.
יכולת תגובה לכל אתגר עסקי ברמה המידית ללא הצורך לחפש פתרונות במיקור חוץ או בעובדים בעסקה ישירה.
סביבה ניהול מקצועית יחד עם אנשי מקצוע כדי לקבל החלטות איכות (ולא להרגיש בדידות בצמרת).
יכולות פרסום קריאייטיב, הפקה, עריכה, וניהול קניית מדיה משופרות במסגרת תקציבים קטנים שבדרך כלל מקשים על ניהול השיווק.
יכולת ניתוח דוחות כספיים ומעקב צמוד על הביצועים העסקיים.
יכולות עובדה מסחרית מחודש לחודש ושיפור מתמיד כדי להכניס את העסק למצב של שיפור וצמיחה באופן מנוהל ואחראי ולא מתוך תחושות בטן ולסמוך על המזל.
תעשיות נוספות
בעל עסק עריכת דין גם לך מגיע
יכולות
של מותג על
במחיר של עובד אחד!
שיווק? מכירות? אנחנו מספקים דרך חדשנית לגדול
בעל עסק עריכת דין כמה היית צריך לשלם על 9 מחלקות?
*סה"כ מחיר השוק: 21,800 ש"ח
במציאות, עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים כאלה מידי חודש
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב