תפקיד מנהל/ת תיקי לקוחות חטיבתי

תפקיד מנהל/ת תיקי לקוחות חטיבתי

מסגרת התפקיד

למחלקת הייעוץ האסטרטגי, מיקוד בשוק העסקי ישראלי, שוקB2B, דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות חטיבתי. התפקיד כולל
גיוס ופיתוח קשר עם לקוחות חדשים, העמקת הקשר עם לקוחות קיימים, שימור תהליכי עבודה פנימיים מול ממשקים בתוך
הארגון כמו (אסטרטגיה, טכנולוגיות, קראייטיב, פרודקשן, פיננסים, אנליסטים, משפטיות), אחריות על תהליך הטמעת
האסטרטגיה שנבנתה לכל לקוח לרמה הטקטית וניהול פרויקטים, אחריות על עדכון ודיווח תוצאות והצגתם ללקוחות. הוצאת
דוחות ועבודה מול מערכותBI, אחריות על הכנת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן, חוזים וסגירת תשלום.

מאיפה עובדים?

90% מהבית ו-10% באחד המשרדים שלנו בישראל (תל אביב, רמת גן, רחובות, קיסריה)

דרישות תפקיד

  • השכלה אקדמאית – תואר ראשון למנהל עסקים / כלכלה / פיננסים / שיווק
  • ידע במקצועות: ייעוץ עסקי/ פיננסים ניתוח דוחות כספיים/ פיתוח אסטרטגיה עסקית / ניהול מותג
  • יכולת אנליטית גבוהה
  • שליטה ב Office ויישומי Google
  • הבנה בעולם הפרסום ואסטרטגיה
  • תקשורת בין אישית ויכולות עבודה עם צוות
  • אוריינטציה טכנית ויכולות הבנת מוצרים טכנולוגיים
  • התנהלות טובה בעברית ובאנגלית כתיבה ודיבור
  • יכולת הבעה בכתב, ניסוח ותמצות תכנים
  • תשוקה לחדשנות, ועניין רב בעולם הפרסום והעסקים

יתרון

  • יכולת הבעה גבוהה בכתב ובעל פה

  • יכולת אדמיניסטרטיבית – סדר וארגון

  • יכולת אנליטית

  • יכולת פרזנטציה

  • שפות נוספות (קריאה וכתיבה)