רכז צוות קניית מדיה (מטא, גוגל, טיקטוק, טבולה ויחסי ציבור) מועסק בסיילוגרף תחת מחלקת ניהול מדיה.
מחלקה זו מורכבת ממגוון מומחי קניית מדיה, כל אחד בתחומו (מטא, גוגל, טיקטוק, טבולה, עיתונים, שלטים, רדיו, ערופי אוטובוסים, טלוויזיה וכו').
צוות המדיה הנקרא גם "הקמפיינרים", מומחה בקנית פרסום ואחראי להוריד, באופן עקבי, את מחירי הקניה (עלות הפרסום) תוך העלאת התוצאות (יחס המרה).
הצוות מנהל את אופטימיזציית הקניה והקמפיינים בעזרת ניתוח מידע ועבודה עם כלים מתקדמים ומערכות תומכות בזמן אמת.
מתוך מחלקה זו תקבלו מסיילוגרף רכז קניית מדיה, מומחה צמוד שתפקידו לנהל ולרכז את נושאי הקניה וניהול הקמפיינים בכל פלטפורמות הפרסום שהוגדרו, הרכז שצמוד לפרויקט מבצע הערכה יום יומית לייעילות הפרסום והחזר ההשקעה באופן מדויק בכדי לדאוג לביצוע ושיפור מתמיד בתוצאות הפרסום תוך הוזלה בעלויות הפרסום.
חשבו על זה!
כמה כיף שיש לכם בצוות רכז קניית מדיה ייעודי, מומחה ומקצועי שזהו כל תפקידו. השינוי האדיר כאן הוא שאיש מקצוע זה, הוא רק חבר צוות 1 מתוך 9, אשר יושבים כולם סביב אותו השולחן.
מטרת רכז המדיה היא לקחת אחריות על נושא תפעול וניהול הקמפיינים תוך שיפור מתמיד ביחס ההמרה, הורדת עלויות הפרסום ומקסום תוצאות המכר.
בעזרת ניתוח נתונים כמו עיצוב קהלים, בחירת מדיה מתאימה והתאמת מסרים (תמונות, תוכן כתוב וידאו – בתקשורת עם שאר הצוותים) הצוות דואג לפרסום אפקטיבי, לומד מה עובד ומה לא ומשפר יום יום את התוצאות.
הרכז מעדכן את צוות התוכן ואת צוות ההפקה והקריאייטיב על חומרים חדשים הדרושים לו, לפי כל פלטפורמה, כדי לשפר את התוצאות.
רכז מדיה אצלך בעסק כחלק מצוות המשימה בן 9 עובדים. כולם סביב שולחן אחד, בדיוק כמו בכל מותג על.
פיתוח תקציב ויעדים חודשיים (כמה נשקיע בפרסום וכמה נקבל חזרה)
חיבור כלים אנליטיים ומדידה מדויקת וצמודה לבחינת החזר ההשקעה
טיפול שוטף באופטימיזציית הפרסום, הגעה ליעדים ושמירה על התקציב
בניית בקשות מיוחדות לצוותי ההפקה – יצירת חומרים חדשים
ניתוח ודיווח במצגות (נימוק והסברים) על פעולות שונות שהתבצעו