עסקים בשיטת סיילוגרף

בית קפה

ניהול בית קפה משגשג דורש לפני הכל תשוקה עזה, תשומת לב לפרטים, מסירות ומחויבות לעבודה קשה. 
כדי להצליח לעמוד בכל היעדים על הבעלים להיות בעל מיומנויות, ידע ומשאבים. זה בא לידי ביטוי בפיתוח תוכנית עסקית מקיפה המתארת את המטרות והתחזיות של העסק, מימון, ניהול לוגיסטי ומיקום שהוא גורם קריטי להצלחה.

כדי לקדם את בית הקפה ולמשוך לקוחות בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט וכלים דיגיטליים יכולים להיות חיוניים לניהול עסק מצליח של בתי קפה. חלק מהצרכים הדיגיטליים לניהול עסק בית קפה או מסעדה כוללים:

  • אתר אינטרנט: אתר אינטרנט הוא כלי דיגיטלי חיוני לעסק בתי קפה. זה מאפשר ללקוחות למצוא מידע על בית הקפה שלכם, לצפות בתפריט ולבצע הזמנות באינטרנט. אתם יכולים גם להשתמש באתר כדי לאסוף משוב מלקוחות ולהציע מבצעים.
  • שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית: ניתן להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר כדי לקדם את בית הקפה שלכם, לשתף תמונות וסרטונים של המוצרים שלכם וליצור קשר עם הלקוחות.
  • הזמנה מקוונת: הצעת הזמנה מקוונת דרך האתר או האפליקציה לנייד יכולה להקל על הלקוחות להזמין ולשלם עבור האוכל והמשקאות שלהם.
  • מערכת נקודות מכירה (POS): מערכת קופה יכולה לעזור לכם לנהל עסקאות, לעקוב אחר מלאי ולהפיק דוחות מכירה. זה יכול גם להשתלב עם אתר האינטרנט ומערכת ההזמנות המקוונת שלכם.
  • מועדון לקוחות: תכנית נאמנות דיגיטלית יכולה לעזור לכם לבנות נאמנות לקוחות ולהגדיל את העסקים החוזרים. אתם יכול להציע תגמולים עבור ביקורים תכופים, הפניות ושיתופים במדיה חברתית.

ביקורות מקוונות: ביקורות מקוונות יכולות להשפיע רבות על החלטת הלקוח לבקר בבית הקפה שלכם. עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות באתרים כגון: Google ודף הפייסבוק שלכם.

אתגרים צפויים

ניהול בית קפה דורש תכנון קפדני, עבודה קשה וגמישות כדי להתגבר על האתגרים שצצים. הנה כמה מהאתגרים הנפוצים ביותר איתם מתמודדים בעלי בתי קפה:

 

  1. תוכנית עסקית: פיתוח תוכנית עסקית מקיפה המתארת את המטרות, האסטרטגיות, שוק היעד, התחזיות הפיננסיות והתוכנית השיווקית שלכם היא חיונית לפתיחת בית קפה מצליח.
  2. תחרות: ענף בתי הקפה הוא תחרותי ביותר, שיכול להיות מאתגר לבלוט בשוק צפוף. יש צורך בפיתוח מותג ייחודי, להציע מוצרים באיכות גבוהה ושירות לקוחות מעולה כדי למשוך ולשמר לקוחות.
  3. ריבוי המשימות – כמות עצומה של משימות אסטרטגיות וטקטיות כמו איכות המוצר, קנייניות, פיתוח עסקי, פיתוח יכולות הפצה ומשימות טכניות כגון: שיווק, פרסום וניהול מערכות יכולות להוביל לאיבוד שליטה.  
  4. ניהול כוח אדם: גיוס ושימור של צוות מוסמך יכול להיות אתגר בענף בתי הקפה, במיוחד באזורים עם שיעורי אבטלה נמוכים. חיוני לספק שכר והטבות תחרותיים, הכשרה מתמשכת וסביבת עבודה חיובית כדי למשוך ולשמר עובדים מוכשרים.
  5. ניהול מלאי: ניהול מלאי יכול להיות אתגר בתעשיית בתי הקפה, שכן צריך לאזן בין הצורך בחומרי גלם טריים לבין הסיכון של פחת מבוזבז. יש לפתח מערכות ניהול מלאי אפקטיביות כדי להבטיח שיש לכם את הכמות הנכונה של אספקה בהישג יד בכל עת.
  6. ניהול פיננסי – ניהול תזרים מזומנים, הוצאות ורווחים יכול להיות אתגר משמעותי עבור עסקים, עבור אלה עם תיק נכסים גדול ובמיוחד אלה שרק מתחילים.
  7. ניהול הדיגיטל – ניהול נכון של קמפיין בכל הפלטפורמות או בניית אתר ודאגה לכך של כל הכלים האנליטים מותקנים היטב. יש לפתח אסטרטגיה שיווקית כדי לקדם את בית הקפה ולמשוך לקוחות. 
  8. תחזוקת ציוד: ציוד בתי קפה דורש תחזוקה ותיקונים שוטפים, שעלולים להיות יקרים וגוזלים זמן רב. חשוב שתהיה תוכנית לתחזוקה שוטפת ותקצוב תיקונים בלתי צפויים.
  9. בלטמי"ם – משימות יום יומיות שמגיעות באופן מפתיע ואין מי שיכול לטפל בהם חוץ מהבעלים גורמות למשימות קריטיות אסטרטגיות טקטיות להידחות ולא מטופלת בזמן.

תקנות: ענף בתי הקפה כפוף למגוון תקנות, לרבות חוקי בטיחות מזון, בריאות וחוקי עבודה. חיוני להישאר מעודכן בתקנות העדכניות ביותר ולהבטיח שאתם עומדים בכל החוקים הרלוונטיים.

מה אנחנו עושים?

סיילוגרף בנתה את החברה סביב הצרכים של העסקים הקטנים. 

המטרה לעזור לבעלים לא רק לקבל ייעוץ אלא גם ליישם את המהליכים שנקבעו (תחת אחריתנו).

הדבר הזה שאנו מנהלים, יוצר לבעלים זמן פנוי לארגן, לסדר ולנהל את העסק והפעולות הקריטיות לבניית העסק וצמיחה עסקית. במילים אחרות: להבדיל בין עיקר לטפל ואת העיקר לתפעל!

אנו עובדים על הנקודות שלא מטופלות מספיק טוב כמו גרפיקה, בניית אתרים, ניהול תוכן, ניהול פלטפורמות שיווקיות, יועץ וניתוח פיננסים ומבצעים זאת עבור העסק ויחד איתו.

מה יוצא לי מזה?

  • שליטה על הביצועים העסקיים.
  • מיקוד גבוה על המהלכים הדורשים כדי להוביל שינוי וצמיחה.
  • יכולת תגובה לכל אתגר עסקי ברמה המידית ללא הצורך לחפש פתרונות במיקור חוץ או בעובדים בעסקה ישירה.
  • סביבה ניהול מקצועית יחד עם אנשי מקצוע כדי לקבל החלטות איכות (ולא להרגיש בדידות בצמרת).
  • יכולות פרסום קריאייטיב, הפקה, עריכה, וניהול קניית מדיה משופרות במסגרת תקציבים קטנים שבדרך כלל מקשים על ניהול השיווק.
  • יכולת ניתוח דוחות כספיים ומעקב צמוד על הביצועים העסקיים.
  • יכולות עובדה מסחרית מחודש לחודש ושיפור מתמיד כדי להכניס את העסק למצב של שיפור וצמיחה באופן מנוהל ואחראי ולא מתוך תחושות בטן ולסמוך על המזל. 

בעל עסק בית קפה גם לך מגיע

יכולות

של מותג על

במחיר של עובד אחד!

שיווק? מכירות? אנחנו 
מספקים דרך חדשנית לגדול

בעל עסק בית קפה כמה היית צריך לשלם על 9 מחלקות?

*סה"כ מחיר השוק: 21,800 ש"ח

במציאות, עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים כאלה מידי חודש