עסקים בשיטת סיילוגרף

נדל"ן

ניהול עסק נדל"ן כולל אחריות במגוון נושאים כגון: תחזוקה, גבייה וניהול פיננסי, עמידה בתקנות החוק, שיווק וניהול סיכונים עבור בעלי הנכסים, משקיעים או משכירים והם חיוניים להגנה על ערך הנכס, מיקסום הפוטנציאל והבטחת שביעות רצון של כל בעלי העניין המעורבים.
בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול עסק בתחום הנדל"ן מצריך נוכחות משמעותית ברשת, לאמץ כלים וטכנולוגיות דיגיטליות כדי להישאר תחרותיים ולשפר את חוויית הלקוחות. חלק מהצרכים הדיגיטליים לניהול עסק נדל"ן כוללים:

 

  • אתר נדל"ן: אתר אינטרנט הוא כלי דיגיטלי חיוני עבור עסקי נדל"ן כדי להציג את הנכסים שלהם, לספק מידע לקונים ולשוכרים פוטנציאליים וליצור קשר עם לקוחות.
  • שיווק דיגיטלי: שיווק דיגיטלי, כולל שיווק במדיה חברתית ושיווק בדואר אלקטרוני, חיוני להגעה ללקוחות פוטנציאליים ולקידום נכסים.
  • תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM): תוכנת CRM מסייעת לעסקים לנהל נתוני לקוחות, לעקוב אחר לידים ולהפוך את התקשורת לאוטומטית כדי לשפר את קשרי הלקוחות.
  • סיורים וירטואליים: עם הפופולריות הגוברת של סיורים וירטואליים והדמיה תלת מימדית, עסקי נדל"ן יכולים לספק ללקוחות פוטנציאליים חווית צפייה סוחפת ומציאותית של נכסים מכל מקום.
  • אפליקציות לנייד: אפליקציות לנייד יכולות לשפר את חווית הלקוח על ידי מתן גישה נוחה לרישומי נכסים, סיורים וירטואליים ושירותים אחרים.

אתגרים צפויים

ניהול עסק נדל"ן דורש גמישות, הסתגלות וחוסן כדי להתגבר על אתגרים ולהצליח בשוק תחרותי, חלק מהאתגרים הנפוצים עימם מתמודדים עסקים כוללים:

  1. ריבוי המשימות – כמות עצומה של משימות אסטרטגיות וטקטיות כמו איכות המוצר, קנייניות, פיתוח עסקי, פיתוח יכולות הפצה ומשימות טכניות כגון: שיווק, פרסום וניהול מערכות יכולות להוביל לאיבוד שליטה.  
  2. ניהול פיננסי – ניהול תזרים מזומנים, הוצאות ורווחים יכול להיות אתגר משמעותי עבור עסקים, עבור אלה עם תיק נכסים גדול ובמיוחד אלה שרק מתחילים.
  3. ניהול הדיגיטל – ניהול נכון של קמפיין בכל הפלטפורמות או בניית אתר ודאגה לכך של כל הכלים האנליטים מותקנים היטב. שיווק אפקטיבי חיוני למשיכת לקוחות ושימורם, אך יכול להוות אתגר להגיע לקהל הנכון ולהתבלט בשוק צפוף.
  4. תחרות – בעסקי הנדל"ן תחרות היא בלתי נמנעת ועסקים חייבים למצוא דרכים להתבלט ולמשוך לקוחות.
  5. תנודתיות בשוק – שוק הנדל"ן יכול להיות תנודתי, ועל עסקים להיות מוכנים להסתגל לתנאי השוק ולמגמות המשתנות.
  6. בלטמי"ם – משימות יום יומיות שמגיעות באופן מפתיע ואין מי שיכול לטפל בהם חוץ מהבעלים גורמות למשימות קריטיות אסטרטגיות טקטיות להידחות ולא מטופלת בזמן.
  7. תקשורת – שמירה על קווי תקשורת פתוחים עם דיירים, בעלים ובעלי עניין אחרים כדי להבטיח שקיפות ואחריות.

מה אנחנו עושים?

סיילוגרף בנתה את החברה סביב הצרכים של העסקים הקטנים. 

המטרה לעזור לבעלים לא רק לקבל ייעוץ אלא גם ליישם את המהליכים שנקבעו (תחת אחריתנו).

הדבר הזה שאנו מנהלים, יוצר לבעלים זמן פנוי לארגן, לסדר ולנהל את העסק והפעולות הקריטיות לבניית העסק וצמיחה עסקית. במילים אחרות: להבדיל בין עיקר לטפל ואת העיקר לתפעל!

אנו עובדים על הנקודות שלא מטופלות מספיק טוב כמו גרפיקה, בניית אתרים, ניהול תוכן, ניהול פלטפורמות שיווקיות, יועץ וניתוח פיננסים ומבצעים זאת עבור העסק ויחד איתו.

מה יוצא לי מזה?

  • שליטה על הביצועים העסקיים.
  • מיקוד גבוה על המהלכים הדורשים כדי להוביל שינוי וצמיחה.
  • יכולת תגובה לכל אתגר עסקי ברמה המידית ללא הצורך לחפש פתרונות במיקור חוץ או בעובדים בעסקה ישירה.
  • סביבה ניהול מקצועית יחד עם אנשי מקצוע כדי לקבל החלטות איכות (ולא להרגיש בדידות בצמרת).
  • יכולות פרסום קריאייטיב, הפקה, עריכה, וניהול קניית מדיה משופרות במסגרת תקציבים קטנים שבדרך כלל מקשים על ניהול השיווק.
  • יכולת ניתוח דוחות כספיים ומעקב צמוד על הביצועים העסקיים.
  • יכולות עובדה מסחרית מחודש לחודש ושיפור מתמיד כדי להכניס את העסק למצב של שיפור וצמיחה באופן מנוהל ואחראי ולא מתוך תחושות בטן ולסמוך על המזל. 

בעל עסק נדל"ן גם לך מגיע

יכולות

של מותג על

במחיר של עובד אחד!

שיווק? מכירות? אנחנו 
מספקים דרך חדשנית לגדול

בעל עסק נדל"ן כמה היית צריך לשלם על 9 מחלקות?

*סה"כ מחיר השוק: 21,800 ש"ח

במציאות, עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים כאלה מידי חודש