fbpx

ניקה

#סרטון פרסומת להובלת הקמפיין

אתגרים במהלך: האתגר המרכזי: הצגת יתרונות המוצר תוך יצירת עניין והעלאת מודעות בקרב קהל היעד האתגר המשני: יצירת תנועה לאתר — המרה למכירות ללקוחות קצה (C2B) — קבלת לידים "מפיצים" עסקיים המעוניינים לבצע פעילות מכירה והפצה למוצרי המותג (B2B)

רחלי אסבן

# בניה מהלך פרסום ומיתוג

אתגרים במהלך: האתגר המרכזי: ליצור בז סביב לימודי תעודה בתחום היופי (מיקרובליידינג) בקורס של רחלי אסבן האתגר המשני: מיתוג ובידול מהמתחרים

ZBAM

# ניהול שיווקי בינלאומי למוצרים מעוצבים

התוצאות: מכירות ישירות של מאות אלפי מוצרים בערוצי ה O+O און ליין + אוף ליין בזכות תרומה ישירה של הקמפיינים השיווקיים הפצה בעל 25 מדינות ברחבי העולם סרטון הפרסומת המוביל שלנו צפו מעל 8 מיליון בני אדם בעולם ובעוד מעל 2 מיליון בישראל

המרכז לעיסוי תאילנדי

#כיבוש נתח השוק ומיצוב כמוביל בקטגוריה בישראל

תוכנית עבודה:
עם זיקוק המשימה על ידי מנהל בכיר מתאם "סיילוגרף" ואישור המנכ"ל התחלנו את תהליך העבודה וכיבוש האתגרים כאשר "המנטור" מלווה את הפרויקט מא' עד ת' ובתקשורת שותפת עם הבעלים על כל התבצע.

מרגוזה

#פיתוח ערוצי גדילה חדשים התייעלות תפעולית בפיתוח תפיסת מותג

תוכנית עבודה:
עם זיקוק המשימה על ידי מנהל בכיר מתאם "סיילוגרף" ואישור המנכ"ל התחלנו את תהליך העבודה וכיבוש האתגרים כאשר "המנטור" מלווה את הפרויקט מא' עד ת' ובתקשורת שותפת עם הבעלים על כל התבצע.

עלי דפנה

# הגדלת מכירות ופיתוח ערוץ הכנסות דיגטל

חשיפה של מעל 2 מיליון איש למהלך
גידול במכירות און ליין אוף ליין של 75%
הגדלת סל הקניה הממוצע ב 30%
התייעלות במדדי תפעול 35%

הגלריה

#מעבר לדיגיטלי והגדלת נתח השוק בקטגוריה

מחלקת מחקר סיילוגרף:
במקביל מחלקה ייעודית זו מבצעת מחקר מקיף על קהל היעד, עליות שיווק, הזדמנויות שיווקיות, ומחקר מתחרים, ניתוח התנהגות צרכנית כל אילו כדי להציב יעדים ותקציב למימוש המהלך, תוך הבנה עמוקה של התנהגות קהל המטרה.

רוצים לראות עוד עבודות שלנו?

דרך העבודה הייחודית שלנו לא ממש מאפשרת לנו להציג עבודות של השותפים שלנו (הסכמי סודיות ועומק אסטרטגי בו אנו פועלים). אז בהחלט מגיעה תודה ענקית לחברים שלנו שהסכימו לשתף… גם אם זהו קצה הקרחון 😉

סוד עסקי אחד אנחנו כן יכולים לשתף אתכם ואנחנו חושבים שהוא די אומר הכל…

יצא לכם לחשוב רגע על כמה חברות פרסום ודיגיטל החלפתם בארבע השנים האחרונות?

סיילוגרף התחילה פעילותה בישראל בתחילת שנת 2019.

מאז, הצטרפו אלינו למעלה מ 65 עסקים ואנחנו בקצב צמיחה העומד על 150% בשנה. רק 2% מהלקוחות לא ממשיכים איתו מעבר לשנה השלישית.

סיילוגרף מתחייבת להעניק לך יכולות של מותג על במחיר של עובד אחד – זו הסיבה שאנחנו כאן!

צרו קשר עכשיו