מרגוזה מאפייה משפחתית

אתגרים:

אתגר מרכזי: פיתוח ערוצי גדילה חדשים תוך כדי התייעלות תפעולית.

אתגר משני: פיתוח מיתוג ותפיסה רשתית.

תוצאות:
  • גידול ועמידה בכל יעדי המכר.
  • עמידה ביעדים אשר הוגדרו בהתייעלות תפעולית.
חלוקת משימות בין מחלקות "סיילוגרף":

1. תוכנית עבודה:

זיקוק המשימה על ידי מנהל בכיר מטעם "סיילוגרף" ואישור המנכ"ל, התחלנו את תהליך העבודה לצד מנטור אשר מלווה את הפרויקט מא' עד ת' ובתקשורת שוטפת עם הבעלים.

 

2. מחלקת מחקר סיילוגרף:

מחלקה ייעודית זו מבצעת מחקר מקיף על קהל היעד, עלויות שיווק, הזדמנויות שיווקיות ומחקר מתחרים על מנת להציב יעדים ותקציב למימוש המהלך.

 

3. מחלקת אסטרטגיה:

המחלקה האסטרטגית קיבלה את נתוני המחקר, בנתה מהלך אסטרטגי מותאם המבוסס על תקציב ויעדים שנתיים ומסרה את תוכנית העבודה למחלקות השונות.

 

4.מחלקת מיתוג ושפת המותג:

מחלקת מיתוג ושפה קיבלה את האסטרטגיה והמחקר, יצרה את המיתוג בספר מותג במטרה לתקשר את חזות המותג בדפוס וכל הערוצים הדיגיטליים.המחלקה יצרה שפה Rebranding (ריברנדינג) תוך כדי שמירה על קו השפה הקודמת.

5. מחלקת הפקה:

מחלקת ההפקה יצרה את החומרים הנדרשים למטרת ביצוע מהלך שיווקי:

סיילוגרף קריאייטיב:
המחלקה יצרה תסריטים לסרטוני תדמית ותמונות סטילס תוך כדי שמירה על הדנ"א העסקי.

סיילגורף ארט ועיצוב:
המחלקות שילבו את האלמנטים המרכזיים בצמוד לספר המותג בכל מקטע וצילום וידאו בימי הפקה.

מחלקת צילום וידאו ועריכה:
ניהול יום צילומים בצמוד לתקציב ותסריטים כולל צילום של מעל 200 מוצרים לשימוש בבניית האתר.

 

6. סיילגורף ניהול פרסום ומדיה:
מחלקת ניהול המדיה בונה טקטיקות פרסום בהתאם לקו האסטרטגי ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש.
פוקוס המחלקה התמקד על פיתוח מודעות למותג דרך רשתות חברתיות ושילוט תוך סניפי ליצירת תקשורת עם לקוחות קיימים ולקוחות מזדמנים "תנועת מהלכים".

 

7. סיילוגרף מחלקת תוכן:
מחלקת התוכן פיתחה תוכן שיווקי רלוונטי לקהל היעד- בלוגים ופרסומי יח"צ בממשק עם מחלקת מדיה ובשילוב SEO.

 

8. סיילגורף טכנולוגיה :
מחלקת IT בנתה אתר הכולל 200 מוצרים ודפי מכירה ייעודים לקמפיינים ודאגה לאופטימיזציה שבועית של יחסי ההמרה Conversion Rate.

 

9. סיילוגרף דאטה ניהול מכירות:
מחלקת DATA בשיתוף פעולה עם חברת Practi יצרו מערכת לניהול ומעקב אחר מכירות וניהול עובדים.
יישומה בעסק מובילה לשליטה על תהליכי המכר וביצוע מבצעים ברצפת המכר.