מחלקת אסטרטגיה וטקטיקה​​

שלב מס' 2

 מחלקת אסטרטגיה וטקטיקה

כשאין לך פוקוס אסטרטגי, העסק שלך יוצא משליטה, ואתה עסוק בכיבוי שריפות מרבית מהזמן - וזו סכנה גדולה!

פוקוס  

שגיב גורביץ | אסטרטג ראשי

פוקוס

"פוקוס הוא תוצר של מה צריך לעשות או לחדול לעשות, בעוד שאסטרטגיה וטקטיקה הם תוצר של איך צריך לעשות את מה שהוחלט. בכל מותג על קיימת מחלקת מחקר ופיתוח אסטרטגיות. תפקיד המחלקה היא לקחת את המצב האקטואלי של העסק, כספים, יכולות, משאבים, מתקנים, תחרות עם השחקנים בענף, אפשרויות פרסום ומכירות ולהציגה להנהלה. בכדי שהיא תוכל ליישם את קו הפעולות האסטרטגי טקטי הייחודי לעסק. מחלקה זו מסייעת ובונה לבעלים / למנכ"ל דוחות המרכזים את שלל האפשרויות התגובה ויישומם בהתחשבות בתקציב שיווק ותוצאות, השקעות בנכסים שונים, הסרה או עצירה של פרויקטים ו/או השקעות וכו'"

לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים וזמן יקר. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם יועץ חיצוני בכיר מפספס פעמים רבות כי הוא לא חיי ונושם 24 שעות את העסק, זאת הבעיה של כל יועץ חיצוני.

לכן במקום לשלם ליועץ חיצוני תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.

איך המחלקה עובדת ?

המחלקה לגיבוש אסטרטגיה וטקטיקה מסתמכת על ממצאים של מחלקת יעדים ואבני דרך. על סמך ממצאים אילו ושאלון עומק עם הבעלים/ המנכ"ל בונה היא אסטרטגיה ייחודית לעסק וממליצה על מנועי הצמיחה שלו. בהמשך לקו המטרות והיעדים ובצמוד ליכולתו כגון: תזרים מזומנים, משאבים אנושים, יכולות טכנולוגיות, יכולות הפיתוח העסקי, הפעלת מערכות שיווק ייעודיות ועוד יחד עם הבעלים / המנכ"ל מנסחים את המהלך האסטרטגי טקטי הכולל בדרך כלל 30 עמודים מפורטים.

האם קיימת לך תוכנית טקטית לשנה הקרובה?

אם יש לך תוכנית אסטרטגית טקטית האם היא מגובשת על קו החזון? אם כן נבחן אותה יחד ונמליץ לך על התובנות. אם אין לך תוכנית שכזו, מנהל מחלקה זו יבנה זאת עבורך, יחד איתך.

דו"ח פעולות אסטרטגיות טקטיות 

המחלקה לפיתוח אסטרטגיה וטקטיקה הייעודית (בדיוק כמו בארגונים הגדולים ביותר) תבצע מחקר ותספק שיטות עבודה מתקדמות בכדי להציע אפשרויות יישום אקטואליות (אסטרטגיות טקטיות) בהתאמה לחזון ולדו"ח יעדים ואבני דרך הכולל את המשתנים השונים חוץ ופנים ארגוניים

דו"ח פעולות אסטרטגיות טקטיות  (מרכז עד 30 עמודים) כולל בתוכו:

התוצר החשוב ביותר של דו"ח זה המסתמך על דו"ח המחלקה הקודמת, הוא המיקוד של המהלך האסטרטגי טקטי ובחינה של כל החלופות לקבלת החלטות שקולות של הבעלים / המנכ"ל, כשמדובר בהחלטות אסטרטגיות.

דו"ח זה משמש את כל 8 המחלקות הבאות

יכולות של מותג על במחיר של עובד אחד

  • חייגו אליי עכשיו
  • חייגו אליי אחרי זה
  • השאר הודעה

השאר טלפון ונציג יצור קשר ב2 דקות

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

בחר את היום/שעה שנוחה לך ליצירת קשר

תוסף זה נבנה על ידי

השאר הודעה ואנחנו נצור קשר בהקדם

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

מחלקת אופטימיזציה

מחלקה זו יוצרת מטריצות לבחינה הפער בין הרצוי למצוי וזיהוי נכון בין עיקר וטפל. המחלקה מציגה את המלצותיה לבעלים/ למנכ"ל כדי שהוא יוכל להוביל את המסלול לגיבוש יעדים חדשים ואסטרטגים, למחזור חדש של תהליך הסילוגרפייה.

עסק ללא מחלקה זו יעמוד במקום ויהיה מוגבל באופן ייעול הפעילות והצמיחה העסקית!

מרגיש שהעסק תקוע?