"לכל מותג על קיימת מחלקת ניהול המכירות, תפקידה לאסוף מידע אודות המכר ממסעות הפרסום השונים, וערוצי הפיתוח, לנתחו ולהוציא תובנות ליישום בעבור הבעלים. תפקיד נוסף של המחלקה הוא לשמור על מסגרת התקציבית ולדאוג שאין חריגות כספיות ולבחון באופן יום יומי את התרומה של ההוצאות לכיבוש והגעה ליעדים. מחלקה זו מסייעת לבעלים/ למנכ"ל, לראות ולהרגיש את העסק על ידי הצגת הנתונים במצגת ייעודית, המרכזת את כל משפכי המכירות. בכך יכול הוא לזהות נקודות חוזקה וחולשה בתזרים המזומנים ולעזור לו לבצע תכנון נכון יותר ולהעניק לו המלצות ליישום לשיפור עקבי בתוצאות המכר. לא משנה מה המחזור שלך, אם תפספס את השלב זה, או לא תשקיע בו את משאבים הדרושים, העסק שלך עלול להפוך לבזבזני וגרוע מכך הזדמנויות הצמיחה שלך נפגעות. ריכוז תוצאות המכר מכל מסעות הפרסום באופן ספציפי הן קריטיות.