מחקר ופיתוח

שלב מס' 3

מחקר ופיתוח

המוצר/ השירות שלך הוא בעצם העסק עצמו, אם תפסיק לחקור ולעדכן אותו באופן שרלוונטי לקהל המטרה שלך, כל המודל העסקי שלך בסכנה.

יישום האסטרטגיה על מוצרי/ שירותי הליבה

שגיב גורביץ | אסטרטג ראשי

יישום האסטרטגיה על מוצרי/ שירותי הליבה

"בכל מותג על קיימת מחלקת מחקר ופיתוח מוצרים / שירותים. תפקיד המחלקה הוא לבחון לעומק את שלל המוצרים והשירותים המוצעים על ידי העסק/ החברה ולדאוג לבחון אותם בהתאם לקו האסטרטגי העסקי ומידת הרלוונטיות שלהם לקהל היעד. המחלקה מסתמכת על דוחות המחלקות הקודמת. כך הבעלים יוכל לקבלת החלטות קריטיות בתחום המוצרים והשירותים האם לשמר, לשדרג, להסיר או להוסיף ולפתח מוצר / שירות מסוים ולקבל דרך ליישום ההחלטות אילו.

לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, מוצרי/ שירותי הליבה שלך יהפכו ללא רלוונטיים ואתה מסכן את המודל העסקי.
מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברה חיצונית טובה ככל שתהיה, מפספסת פעמים רבות כי היא לא חייה ונושמת 24 שעות את העסק

לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולות ליבה פנימית.

איך המחלקה עובדת ?

המחלקה מבצעת מחקרים, שאלונים ותצפיות יחד עם הבעלים /המנכ"ל, היא מסתמכת על ממצאים של המחלקות הקודמות ובוחנת את מגוון המוצרים / השירותים של העסק בהתאמה לקו האסטרטגי. על סמך אילו מגישה היא דו"ח שמציג המלצות כגון: נראות האריזה, פיתוח חווית משתמש, רווחיות, חיזוי עוד. מחלקה זו מנתחת לעומק את סל המוצרים/ השירותים הקיימים או העתידים ומגבשת המלצותיה להחלטת הבעלים / המנכ"ל האם לשמר, לשדרג, להסיר או להוסיף ולפתח מוצר / שירות מסוים כדי להפוך לרלוונטי ביותר לקהל המטרה. החלטות אילו הן אילו שיהפכו את העסק לצומח במהירות ובלתי מנוצח..

האם קיימת לך תוכנית טקטית לשנה הקרובה?

אם יש לך מחלקה כזו, מצוין! האם היא מצליחה להציג לך תובנות לגבי עתיד ההצלחה של מוצר / שירות מסוים באימוץ על ידי קהל המטרה? אם כן נבחן אותה יחד ונמליץ לך על התובנות, אם אין לך תוכנית כזו, מנהל מחלקה זו יבנה זאת עבורך, יחד איתך.

דו"ח מחלקת מחקר ופיתוח 

בהסתמך על דוחות המחלקות הקודמות ושאלון עומק עם הבעלים / המנכ"ל, המחלקה ייעודית לבחינת מוצרים / שירותים (בדיוק כמו בארגונים הגדולים ביותר) תבצע מחקר עומק ותבחן את תיק המוצרים / השירותים של העסק. תספק היא שיטות עבודה מתקדמות אקטואליות בהתאמה לאסטרטגיה ותספק לבעלים יכולת החלטה מקצועיות בנושאי ליבה חושבים אילו.

דו"ח מחקר ופיתוח מוצרים כולל בתוכו:

התוצר החשוב ביותר של דו"ח זה המסתמך על דו"ח המחלקה הקודמת, היא היכולת לאתר את היתרונות והכשלים של המוצר או השירות בהתאמת התקשורת שלו לקהל המטרה כך שהבעלים / המנכ"ל, יוכל לקבל החלטות אסטרטגיות כשמדובר בשירות או במוצר שלו.

דו"ח זה משמש את כל 7 המחלקות הבאות

יכולות של מותג על במחיר של עובד אחד

  • חייגו אליי עכשיו
  • חייגו אליי אחרי זה
  • השאר הודעה

השאר טלפון ונציג יצור קשר ב2 דקות

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

בחר את היום/שעה שנוחה לך ליצירת קשר

תוסף זה נבנה על ידי

השאר הודעה ואנחנו נצור קשר בהקדם

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

מחלקת אופטימיזציה

מחלקה זו יוצרת מטריצות לבחינה הפער בין הרצוי למצוי וזיהוי נכון בין עיקר וטפל. המחלקה מציגה את המלצותיה לבעלים/ למנכ"ל כדי שהוא יוכל להוביל את המסלול לגיבוש יעדים חדשים ואסטרטגים, למחזור חדש של תהליך הסילוגרפייה.

עסק ללא מחלקה זו יעמוד במקום ויהיה מוגבל באופן ייעול הפעילות והצמיחה העסקית!

מרגיש שהעסק תקוע?