"בכל מותג על קיימת מחלקת מחקר שיווקי המסתמכת על דוחות המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה הוא לאתר באופן קבוע הזדמנויות וכשלים בערוצי השיווק על בסיס הקו האסטרטגי. לבנות את המהלך השיווקי על ידי זיהוי מדויק של קהל היעד וניתוח ערוצי השיווק המתאימים עבורו. המחלקה תמליץ כיצד לבנות את חומרי המרקום (וידאו, תמונות, תוכן וכו') למחלקת ההפקה בדגש על מיקוד קהל המטרה. תפקיד המחלקה ליצור פוקוס של המהלך השיווקי.. מחלקה זו מסייעת ובונה לבעלים תוכנית עבודה יישומית בצמוד לאסטרטגיה, כך הבעלים / המנכ"ל יכול להיות ערוך עם תקציב ולהבין את התוצאות הצפויות. הדבר מאפשר לו לקבל החלטות על מהלכים שיווקיים בביטחון. לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים אדירים. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברה חיצונית טובה ככל שתהיה, מפספסת פעמים רבות כי היא לא חייה ונושמת 24 שעות את העסק לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.
המחלקה מבצעת מחקר באמצעות כלים טכנולוגים מתקדמים ושאלונים יחד עם הבעלים /המנכ"ל, היא מסתמכת על ממצאים של המחלקות הקודמות. מחלקת המחקר השיווקי מנתחת את הזירה העסקית חוקרת את הענף, המתחרים והתנהגות הצרכנים ובכך מזהה הזדמנויות שיווק ומכירה חשובות שוברות שוק. היא מאתרת ערוצי שיווק מותאמים עם החזר השקעה גבוה בכדי לשמר צמיחה ורווחיות. המלצות המחלקה מוגשות לבעלים / למנכ"ל, להצגת התמונה הכוללת ובכך יכול הוא לקבל החלטות על המהלך השיווקי המתבקש. צורת עבודה זו תיצור ייעול אדיר ותפקס את המאמץ השיווקי על כיבוש היעדים העסקים..