מחלקת גיוס והכשרת כ"א

של מותג

המעבר משיווק למכירות, האומנות העוסקת בהפיכתה של התנועה לרכישה בפועל, באופן חזרתי.

שגיב גורביץ | שותף | אסטרטג ראשי

"לכל מותג על קיימת מחלקת גיוס והכשרת כ"א, המסתמכת על המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה לאתר עובדים ולהכשירם באופן שבו הם יהפכו לחלק מהדנ"א של העסק, וידעו לתקשר את ערכי הארגון בסטנדרט הגבוה ביותר, על בסיס האסטרטגיה. מחלקה זו יודעת לגייס, לאמן ולהכשיר את אנשי השירות, התמיכה והמכירות, ולגרום לצוות כ"א לתת ללקוח חוויה אישית, זכירה וייחודית מחלקה זו מסייעת לעסק ליצר חוויה ייחודית בנקודת המפגש עם הלקוח (דרך צ'אט, טלפון, מייל או מפגש פיזי), יודעת למדוד תפוקות כ"א ויעילות ולייצר חוויה בכל מפגש בעולמות offline and online. לא משנה מה המחזור שלך, אם תפספס את השלב זה, או לא תשקיע בו משאבים הדרושים, העסק שלך ינוהל על בסיס כיבוי שרפות, תחלופת עובדים גבוה, רמת שירות ירודה וחוסר יכולת למקסם תהליכי מכר ובכך לערער את היציבות העסקית. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברות כוח אדם והדרכה חיצוניות מפספסות פעמים רבות, כי הן לא חיות ונושמות 24 שעות את העסק. לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית."

איך המחלקה עובדת

מחלקת ניהול גיוס והכשרת כ"א מבססת את פעילותה על סמך המחלקות הקודמות. מחלקה זו תסייע / תבנה עברוך את הדנ"א בעולם התקשורת הפיזית מול הצרכנים. פיתוח טכניקות מתקדמות לתקשורת המותג בעולמות השירות התמיכה והמכירות, שימוש בתסריטי שיחה והדרכה ועד הקמה מאפס, של מוקד ייעודי בארץ ובחו"ל. מחלקה זו דואגת למדוד את התפוקה של כ"א במדדים איכותיים וכמותיים וכך דואגת לאחידות, סדר וארגון שיוצר יתרונות ערך עצומים לעסק, תוך עליה תמידית בתוצאות המכר.

גיוס / הכשרת / ניהול כוח אדם

בהסתמך על המחלקות הקודמות, מחלקת גיוס והכשרת כ"א (בדיוק כמו בארגונים הגדולים ביותר) תיצור תקשורת פנים וחוץ ארגונית בקו האסטרטגי. תפתח תסריטי שיחה וטכניקות בערוצי התקשורת השונים שירות, תמיכה ומכר. תפתח תפיסת שירות ייחודית וחווית לקוח offline and online . תבנה מטריצות למדידה מתמדת בעזרת כלים טכנולוגים, משובים ותצפיות על איכות השירות והמכירות ותגיש לבעלים / למנכ"ל דוחות מרוכזים. פיתוח שפה ותקשורת שירותית, מכירתית באוריינטציית המותג פיתוח תסריטי שיחה וטכניקות מכירה / שירות מתקדמות פיתוח מטריצות למדידה (איכותי וכמותי) לניהול כ"א שירות ומכר פיתוח כלים טכנולוגים למוקדי שירות ו CRM הקמה של מוקדים בחו"ל (אנגלית, ספרדית, ערבית)

תוכנית טקטית לשנה הקרובה

אם יש לך מחלקה כזו, מצוין! האם היא מצליחה לקלוט ולשדרג את יכולות כ"א? האם אתה מרגיש את החוויה הייחודית שכ"א יוצר בתקשורת עם הלקוחות? אם כן נהדר! נבחן אותה יחד ונמליץ לך על התובנות, אם אין לך מחלקה שכזו, מנהל מחלקה זו יבנה זאת עבורך, יחד איתך.

מתודולוגיות נוספות