"בכל מותג על קיימת מחלקת הפקה חומרי שיווק המסתמכת על דוחות המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה הוא לבנות תקשורת שיווקית (ווידאו, תמונות, תוכן ווייס) רלוונטית לקהל המטרה, לתפוס את תשומת לבו, להפוך מסר לבלתי נשכח ולהפכו מצרכן – ללקוח, תוך שמירה על הקו האסטרטגי של העסק. מחלקה זו מסייעת לעסק לבלוט מעל כל השאר, ולצאת עם מסר שיוצר הדים. חומרי ההפקה והקריאטיב הייחודי יוצרים בידול ומעניקים לבעלים / למנכ"ל להוציא במהירות מסעות פרסום שוברי רשת במחירים שוברי שוק. בכך להנות ממהירות הפקה ורווחיות גבוהה בצמוד לאסטרטגיה. לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים אדירים. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם משרד דיגיטל חיצוני או פרילנסר מקצועי מפספסים פעמים רבות כי הם לא חיים ונושמים 24 שעות את העסק לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.
המחלקה מבססת את הקריאטיב לחומרי המרקום (חומר הפרסום) על סמך דוחות המחלקות הקודמות ומציגה לבעלים / למנכ"ל תסריטי ווידאו, סקיצות תמונות, תוכן ואפשרויות מיתוג כגון שמירה על מיתוג קיים, עדכון המיתוג הקיים, או מיתוג מחדש לחברה. כל אלו מוצגים לו בתאימות לקו האסטרטגי ולתקציב שהוגדר, לבחירתו והחלטותיו. לאחר שמתקבלות ההחלטות, מחלקת ההפקה האחראית על הפקת חומרי הפרסום המגוונים כגון ווידאו, תמונות, גרפיקה, עיצוב, מיתוג וכו' להתאימה ולהגישה למחלקת קניית המדיה (המחלקה הבא)