מחלקת הפקת חומרי פרסום​

שלב מס' 5

מחלקת הפקת חומרי פרסום

היום ב- 2020 בדיוק כמוך, כולם מנסים לצוד את תשומת לב הצרכנים, אם לא תבין איך לתקשר מסרים באופן רלוונטי וייחודי לקהל שלך, אתה הולך לזרוק הרבה כסף לפח.

שאתה רלוונטי, אתה יותר ויראלי ומשלם הרבה פחות.

דוד סטרקין | מנהל מחלקת שיווק

שאתה רלוונטי, אתה יותר ויראלי ומשלם הרבה פחות.

"בכל מותג על קיימת מחלקת הפקה חומרי שיווק המסתמכת על דוחות המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה הוא לבנות תקשורת שיווקית (ווידאו, תמונות, תוכן ווייס) רלוונטית לקהל המטרה, לתפוס את תשומת לבו, להפוך מסר לבלתי נשכח ולהפכו מצרכן – ללקוח, תוך שמירה על הקו האסטרטגי של העסק. מחלקה זו מסייעת לעסק לבלוט מעל כל השאר, ולצאת עם מסר שיוצר הדים. חומרי ההפקה והקריאטיב הייחודי יוצרים בידול ומעניקים לבעלים / למנכ"ל להוציא במהירות מסעות פרסום שוברי רשת במחירים שוברי שוק. בכך להנות ממהירות הפקה ורווחיות גבוהה בצמוד לאסטרטגיה.

לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים אדירים.

מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם משרד דיגיטל חיצוני או פרילנסר מקצועי מפספסים פעמים רבות כי הם לא חיים ונושמים 24 שעות את העסק לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.

איך המחלקה עובדת ?

המחלקה מבססת את הקריאטיב לחומרי המרקום (חומר הפרסום) על סמך דוחות המחלקות הקודמות ומציגה לבעלים / למנכ"ל תסריטי ווידאו, סקיצות תמונות, תוכן ואפשרויות מיתוג כגון שמירה על מיתוג קיים, עדכון המיתוג הקיים, או מיתוג מחדש לחברה. כל אלו מוצגים לו בתאימות לקו האסטרטגי ולתקציב שהוגדר, לבחירתו והחלטותיו. לאחר שמתקבלות ההחלטות, מחלקת ההפקה האחראית על הפקת חומרי הפרסום המגוונים כגון ווידאו, תמונות, גרפיקה, עיצוב, מיתוג וכו' להתאימה ולהגישה למחלקת קניית המדיה (המחלקה הבא)

האם קיימת לך תוכנית טקטית לשנה הקרובה?

אם יש לך מחלקה כזו, מצוין! האם היא מצליחה להפיק חומרים שבולטים מעל כל השאר וליצור באז חזק? אם כן נהדר! נבחן אותה יחד ונמליץ לך על התובנות, אם אין לך מחלקה שכזו, מנהל מחלקה זו יבנה זאת עבורך, יחד איתך.

הפקת חומרי פרסום - מרקום

בהסתמך על דוחות המחלקות הקודמות ושאלון עומק עם הבעלים / המנכ"ל, מחלקת הפקת חומרי פרסום (בדיוק כמו בארגונים הגדולים ביותר) בונה קריאטיב המשרת את הקו האסטרטגי ומוציאה לפועל וידאו, תמונות , סטילס , הקלטות ותוכן כתוב תוך שמירה על תקציבים שהוגדרו והדנ"א העיסקי שהוגדר.

הפקת חומרי פרסום- מרקום כוללת:

התוצר החשוב ביותר של המחלקה הוא היכולת לבנות ולהוציא לפועל את התקשורת השיווקית באופן האופטימלי ביותר ולשרת את האסטרטגיה שפונה לקהל היעד הספציפי של המוצר/שירות, בדגש על יעילות, איכות ומהירות בכל הקשור לפיתוח חומרי הפרסום - מרקום (ווידאו,תמונות,תוכן כתוב,הקלטות).

דו"ח זה משמש את כל 5 המחלקות הבאות

יכולות של מותג על במחיר של עובד אחד

מהלך שיווקי STICKO

CASE STUDY

תהליך האסטרטגי STICKO:

האתגר השיווקי - חדירת שוק עם פיתוח חדשני Mobile B2C

תוצאות: 8.6 מיליון צפיות, 3 מיליון ש"ח הכנסות 150,000 פרטים נמכרים

* מחקר תומך במהלך השיווקי

* קריאטיב תומך במהלך השיווקי

* הפקה ווידאו תמונות תומך המהלך השיווקי

* ניהול קמפיינים דיגיטליים ויח"צ תומך באסטרטגיה

* פיתוח וניהול יום יומי של אתר מכירות

* עיצוב אריזה ונקודת מכירה פיזית בקו האסטרטגי

* דוכני POP בהמשך לקו האסטרטגי

מהלך שיווקי NIKA

תהליך האסטרטגי NIKA:

האתגר השיווקי - איתור מפיצים חדשים B2B

תוצאות גידול בביקוש למוצר 150% בשנת 2019

* מחקר תומך במהלך השיווקי

* קריאייטיב תומך למהלך השיווקי

* הפקה ווידאו תמונות תומך המהלך השיווקי

* ניהול קמפיינים ללקוחות עסקים B2B

* אריזת e commerce

* פיתוח וניהול יום יומי של אתר מכירות

* ניהול נקודות מכירה פיזיות

תודה NIKA על האפשרות להציג לכם את החומרים ❤️️️ **שיטות העבודה שלנו (פיתוח מחלקה פנימית) לא מאפשרות לנו לחשוף את היקף הפעילות שלנו.

  • חייגו אליי עכשיו
  • חייגו אליי אחרי זה
  • השאר הודעה

השאר טלפון ונציג יצור קשר ב2 דקות

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

בחר את היום/שעה שנוחה לך ליצירת קשר

תוסף זה נבנה על ידי

השאר הודעה ואנחנו נצור קשר בהקדם

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

מחלקת אופטימיזציה

מחלקה זו יוצרת מטריצות לבחינה הפער בין הרצוי למצוי וזיהוי נכון בין עיקר וטפל. המחלקה מציגה את המלצותיה לבעלים/ למנכ"ל כדי שהוא יוכל להוביל את המסלול לגיבוש יעדים חדשים ואסטרטגים, למחזור חדש של תהליך הסילוגרפייה.

עסק ללא מחלקה זו יעמוד במקום ויהיה מוגבל באופן ייעול הפעילות והצמיחה העסקית!

מרגיש שהעסק תקוע?