הפקת חומרי פרסום

של מותג

שאתה רלוונטי, אתה יותר ויראלי ומשלם הרבה פחות.

דוד סטרקין | שותף | מנהל טכנולוגיה

"בכל מותג על קיימת מחלקת הפקה חומרי שיווק המסתמכת על דוחות המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה הוא לבנות תקשורת שיווקית (ווידאו, תמונות, תוכן ווייס) רלוונטית לקהל המטרה, לתפוס את תשומת לבו, להפוך מסר לבלתי נשכח ולהפכו מצרכן – ללקוח, תוך שמירה על הקו האסטרטגי של העסק. מחלקה זו מסייעת לעסק לבלוט מעל כל השאר, ולצאת עם מסר שיוצר הדים. חומרי ההפקה והקריאטיב הייחודי יוצרים בידול ומעניקים לבעלים / למנכ"ל להוציא במהירות מסעות פרסום שוברי רשת במחירים שוברי שוק. בכך להנות ממהירות הפקה ורווחיות גבוהה בצמוד לאסטרטגיה. לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים אדירים. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם משרד דיגיטל חיצוני או פרילנסר מקצועי מפספסים פעמים רבות כי הם לא חיים ונושמים 24 שעות את העסק לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.

איך המחלקה עובדת

המחלקה מבססת את הקריאטיב לחומרי המרקום (חומר הפרסום) על סמך דוחות המחלקות הקודמות ומציגה לבעלים / למנכ"ל תסריטי ווידאו, סקיצות תמונות, תוכן ואפשרויות מיתוג כגון שמירה על מיתוג קיים, עדכון המיתוג הקיים, או מיתוג מחדש לחברה. כל אלו מוצגים לו בתאימות לקו האסטרטגי ולתקציב שהוגדר, לבחירתו והחלטותיו. לאחר שמתקבלות ההחלטות, מחלקת ההפקה האחראית על הפקת חומרי הפרסום המגוונים כגון ווידאו, תמונות, גרפיקה, עיצוב, מיתוג וכו' להתאימה ולהגישה למחלקת קניית המדיה (המחלקה הבא)

הפקת חומרי פרסום - מרקום

בהסתמך על דוחות המחלקות הקודמות ושאלון עומק עם הבעלים / המנכ"ל, מחלקת הפקת חומרי פרסום (בדיוק כמו בארגונים הגדולים ביותר) בונה קריאטיב המשרת את הקו האסטרטגי ומוציאה לפועל וידאו, תמונות , סטילס , הקלטות ותוכן כתוב תוך שמירה על תקציבים שהוגדרו והדנ"א העיסקי שהוגדר. הפקת חומרי פרסום- מרקום כוללת: זיהוי מטרות המותג מיתוג פונטים פלטת צבעים ספר מותג סיסמה סלוגן קריאייטיב והפקה (ווידאו, תמונות, תוכן, ווייס) ניהול תקציב ועמידה ביעדים

תוכנית טקטית לשנה הקרובה

אם יש לך מחלקה כזו, מצוין! האם היא מצליחה להפיק חומרים שבולטים מעל כל השאר וליצור באז חזק? אם כן נהדר! נבחן אותה יחד ונמליץ לך על התובנות, אם אין לך מחלקה שכזו, מנהל מחלקה זו יבנה זאת עבורך, יחד איתך.

מתודולוגיות נוספות