"לכל מותג על קיימת מחלקת קניית מדיה, המסתמכת על דוחות המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה הוא להציב את חומרי ההפקה כגון ווידאו, תמונות, תוכן קולי, בהתאמה לערוצי המדיה הנבחרים לקהל היעד. לדוגמא: פייסבוק גוגל ועוד למעלה מ-5,000 מדיות נוספות. תפקיד המחלקה לבצע מו"מ באמצעות כלים טכנולוגים או אנשי מדיה מקצועיים, בכדי להביא את עסקאות לקנית שטח פרסום חמים בזיל הזול. תפקיד ליבה נוסף של המחלקה הוא לדאוג ליחס המרה (היחס בין חשיפה לרכישה) באופן הרווחי ביותר. מחלקה זו מסייעת לעסק לאתר הזדמנויות פרסום לקהל היעד בזול, ולהציג בכל זמן נתון לבעלים את היעילות של מסע הפרסום תוך ניהול ואופטימיזציה תמידי ליחס המרה גבוה. לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים אדירים. מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברה חיצונית טובה ככל שתהיה, מפספסת פעמים רבות כי היא לא חייה ונושמת 24 שעות את העסק לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.
מחלקת המדיה מבססת את החלטותיה על סמך דוחות המחלקות הקודמות. מטרתה לאתר ולבצע רכישה במחירים מוזלים לשטחי הפרסום הייעודים בעבור קהל המטרה, ולהציב בהם את חומרי המרקום השונים כגון ווידאו, תמונות, תוכן וכו' המחלקה דואגת למדידה וניתוח תוצאות יחס ההמרה, כדי לשמור על ניהול אופטימלי של שטחי הפרסום. כך מזהה היא את השטחים היעילים והממירים ביותר ומספקת לבעלים את הנתונים באופן מרוכז בכל רגע נתון.