ניהול שטחי פרסום - מדיה

שלב מס' 6

ניהול שטחי פרסום - מדיה

נכון, שטחי הפרסום העיקרים היום הם גוגל ופייסבוק, אך ישנם עוד למעלה מ- 5,000 שטחי מדיה נוספים. יכול להיות שאתה מפספס את כל ההזדמנויות הגדולות באמת?

לקנות שטח פרסום רותח בזול, זאת אומנות, אם מבינים איפה הקהל שלך מסתובב! (פייסבוק גוגל - ממש לא רק שם).

דוד סטרקין | מנהל מחלקת שיווק

לקנות שטח פרסום רותח בזול, זאת אומנות, אם מבינים איפה הקהל שלך מסתובב! (פייסבוק גוגל - ממש לא רק שם).

"לכל מותג על קיימת מחלקת קניית מדיה, המסתמכת על דוחות המחלקות הקודמות. תפקיד המחלקה הוא להציב את חומרי ההפקה כגון ווידאו, תמונות, תוכן קולי, בהתאמה לערוצי המדיה הנבחרים לקהל היעד. לדוגמא: פייסבוק גוגל ועוד למעלה מ-5,000 מדיות נוספות. תפקיד המחלקה לבצע מו"מ באמצעות כלים טכנולוגים או אנשי מדיה מקצועיים, בכדי להביא את עסקאות לקנית שטח פרסום חמים בזיל הזול. תפקיד ליבה נוסף של המחלקה הוא לדאוג ליחס המרה (היחס בין חשיפה לרכישה) באופן הרווחי ביותר. מחלקה זו מסייעת לעסק לאתר הזדמנויות פרסום לקהל היעד בזול, ולהציג בכל זמן נתון לבעלים את היעילות של מסע הפרסום תוך ניהול ואופטימיזציה תמידי ליחס המרה גבוה.

לא משנה מה המחזור שלך, או איזה סוג עסק אתה, אם תפספס את השלב זה, או לא תקדיש לו את הזמן הראוי, העסק שלך יהיה בסיכון גבוה לבזבוז משאבים אדירים.

מתוך ניסיון של שנים ראינו שגם חברה חיצונית טובה ככל שתהיה, מפספסת פעמים רבות כי היא לא חייה ונושמת 24 שעות את העסק לכן במקום לשלם לחברה חיצונית תפתח איתנו יכולת ליבה פנימית.

איך המחלקה עובדת ?

מחלקת המדיה מבססת את החלטותיה על סמך דוחות המחלקות הקודמות. מטרתה לאתר ולבצע רכישה במחירים מוזלים לשטחי הפרסום הייעודים בעבור קהל המטרה, ולהציב בהם את חומרי המרקום השונים כגון ווידאו, תמונות, תוכן וכו' המחלקה דואגת למדידה וניתוח תוצאות יחס ההמרה, כדי לשמור על ניהול אופטימלי של שטחי הפרסום. כך מזהה היא את השטחים היעילים והממירים ביותר ומספקת לבעלים את הנתונים באופן מרוכז בכל רגע נתון.

האם קיימת לך תוכנית טקטית לשנה הקרובה?

אם יש לך מחלקה כזו, מצוין! האם היא הצליחה ליצור יחסי המרה שוברי שוק? אם כן נהדר! נבחן אותה יחד ונמליץ לך על התובנות, אם אין לך מחלקה שכזו, מנהל מחלקה זו יבנה זאת עבורך, יחד איתך.

קניית שטחי פרסום (מדיה) 

בהסתמך על דוחות המחלקות הקודמות, מחלקת המדיה (בדיוק כמו בארגונים הגדולים ביותר) תזהה את שטחי הפרסום האיכותיים והייעודים ביותר לקהל המטרה. פיסבוק גוגל וביותר מ- 5,000 שטחים נוספים, תציב במקומיים אילו את חומרי ההפקה ותנהל את הפרסום באופטימיזציה לשיפור מתמיד ביחס ההמרה. כך באמת מנצלים הזדמנויות פרסום.

צפו ברשימה החלקית של מקורות המדיה, כן, יש עולם שלם של הזדמנויות גם מחוץ לפייסבוק וגוגל בחוץ 🙂

התוצר של מחלקת קניית המדיה (מסתמך על בסיס המחלקות הקודמת) הוא לדעת לאתר ולסגור שטחי מדיה ייעודים לקהל היעד, במחירים זולים ולדאוג ליחס המרה שובר שוק.

פעילות זאת תשמש את כל 4 המחלקות הבאות

יכולות של מותג על במחיר של עובד אחד

  • חייגו אליי עכשיו
  • חייגו אליי אחרי זה
  • השאר הודעה

השאר טלפון ונציג יצור קשר ב2 דקות

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

בחר את היום/שעה שנוחה לך ליצירת קשר

תוסף זה נבנה על ידי

השאר הודעה ואנחנו נצור קשר בהקדם

שעות פעילות : א-ה 09:00 - 17:00

תוסף זה נבנה על ידי

מחלקת אופטימיזציה

מחלקה זו יוצרת מטריצות לבחינה הפער בין הרצוי למצוי וזיהוי נכון בין עיקר וטפל. המחלקה מציגה את המלצותיה לבעלים/ למנכ"ל כדי שהוא יוכל להוביל את המסלול לגיבוש יעדים חדשים ואסטרטגים, למחזור חדש של תהליך הסילוגרפייה.

עסק ללא מחלקה זו יעמוד במקום ויהיה מוגבל באופן ייעול הפעילות והצמיחה העסקית!

מרגיש שהעסק תקוע?